Jeugd commissie

HSV Ons Genoegen is actief om de Hengelose jeugd te interesseren voor de hengelsport. Als het nu gaat om witvissen, karpervissen, wedstrijdvissen of de vislessen op school. Het is goed om te zien dat de deelname aan deze evenementen altijd weer veel belangstellenden trekt. Vrij nieuw is de uitwisseling van de jeugd met onze Duitse partner Angelsportverein Emsdetten. De hengelsportvereniging Emsdetten beschikt over een aantrekkelijk viswater.

Ook HSV Ons Genoegen beschikt over aantrekkelijk viswater voor de jeugd. De vijvers in de Roershoek zijn een uitstekende locatie voor het organiseren van jeugdviswedstrijden en de overige activiteiten. Verder is dit een relatief jonge buurt is waar veel kinderen, die tot onze doelgroep behoren, woonachtig zijn. De Roershoek beschikt ook over een goede locatie als het gaat om het geven van hengelsportcursussen voor de jeugd.

email: jeugd@hsvoghengelo.nl

De Jeugd commissie bestaat uit de volgende personen (in willekeurige volgorde):

• Albert Nieland
  • Jan Wilmink