Topcompetitie Karper 2017

Sportvisserij Nederland organiseerd samen met de KSN de Nationale Topcompetitie Karper 2017

In de maanden april tot en met oktober 2017 wordt de Nationale Topcompetitie Karper gehouden. Wedstrijdvissers kunnen zich als koppel inschrijven voor een competitie over vier wedstrijden (een wedstrijd per weekend). Houd de website van De KSN in de gaten voor meer informatie, reglementen en inschrijving!

Door een sponsorsamenwerking van HSVOG als hoofdsponsor en sponsoren Carpworld Kruidenier, DSK Pellets, MTC Baits en Twister baits gaan twee van onze leden de competitie aan met de rest van Nederland!

De heren Dennis Nijland en Patrick Engels gaan deelnemen aan de Topcompetitie Karper 2017 en hopen zo deel te kunnen nemen aan het WK in 2018.

De Karper Sportvisserij Nederland (De KSN) is organisator van deze competitie en Sportvisserij Nederland draagt zorg voor de internationale afvaardiging naar het Wereldkampioenschap.
Over vier wedstrijden van veertig uur per keer wordt bepaald wie zich winnaar van de Topcompetitie Karper mag noemen in 2017.
Houd de website van De KSN in de gaten voor meer informatie en inschrijving!

Wedstrijden

De vier wedstrijden zullen op de volgende data worden gehouden,

1e wedstrijdvrijdag 28 april t/m zondag 30 april 2017 Otheense Kreek te Terneuzen
2e wedstrijdvrijdag 26 mei t/m zondag 28 mei 2017 Bernisse te Nissewaard